Arama

22 Ocak 2013 Salı

Yastık Sohbetleri Hediye Seçenekleri

Belki benim gibi standart hediyeler dışında sevdiğiniz kişilere orijinal hediyeler vermek istiyor olabilirsiniz. O zaman bu yazıma bir göz atın derim.

Ayça hanım'ın yaptıkları ile bir dergide ufak bir köşede karşılaştım. Ardından beni aldı bir merak, pazar günü beni sıcacık yatağımdan internete koşarak ulaşmamı sağladı. Resmen büyülenmiştim! Hal böyle olunca, dedim ki benim gibi arkadaşlarımı da bu görsel şölenden mahrum bırakmayayım.

Aşağıdaki yeni doğan daha önceki yazılarımda tanıştığınız Yağmur için...



Ve aşağıdaki de bizim çifte kumru kuzenlere gitti, bir yastıkta kocasınlar hediyesi :)

 Şimdi bu müthiş yastıklara ve daha bir çoğuna nasıl ulaşacağınızı düşünüyorsanız, hemen aşağıdaki linke şiddetle tıklamanızı öneririm.
http://cirtlakpupe.com/
Bu arada gazetede okuduğuma göre Ayça Hanım İzmir'de bir de dükkan açmış, henüz ziyaret edememiş olsamda en yakın zamanda yapılacaklar listesinde, ayrıca internetten küçük bir araştırma yapınca uulaşabilenler için dükkan adresi; Alsancak'ta Dokuz Eylül Rektörlük binasını geçer geçmez, Artı kitap evinin bitişiğindeymiş...

!:) Bayılacaksınız :)!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder