Arama

20 Ocak 2013 Pazar

Gökkuşağı Temalı Baby Shower

Merhabalar,

Şimdi en çok keyif aldığım aktivitelerden biri olan parti hazırlamaktan söz etmek istiyorum. Yakın çevremin bildiği üzere, parti organize etmeyi, süslemeyi ve bu konuda düşünmeyi, fikir üretmeyi çok seviyorum. Kara kaplı olmasa da bir defterim bile var. Bir parti organizasyonu olacaksa, öncelik temanın ne olacağı, ardındından bu tema ile ilgili araştırmalar, sonra alışveriş listesi oluşturmak. Uykudan uyanıp not aldığım bile oluyor. Zaten görev adamıyım, hele bir de eğlence olunca kendimi alamıyorum. Ortalama her ay 1-2 parti hazırlığı yapıyorum. Umarım hiç bitmezler :)

Bundan sonraki yazılarımda da diğer temalı organizasyonlardan bahsedeceğim. Bugün, partimizin adı Selgun Ana'nın baby shower'ı ( Türkçesi sanırım şöyle çevrilebilir, bebeğinin bekleyen annenin moral organizasyonu)

Öncelikle ufaklığımız adı Yağmur olunca, gökkuşağı konseptinin çok yakışacağını düşündük. Sonradan öğrendik ki annesi de zaten gökkuşağı konseptini belirlemiş odası için, pek bir sevindim, mutlu oldum...

Gelelim hazırlıklara... parti süpriz olacağı için partiyi bizde yaptık. Aşağıda görmüş olduğunuz tüm fotoğraflar bizzat bizim evimizden kareler. Arkadaşlar çevre il ve ülkelerde yaşayıp akşamına da bir arkadaşımızın düğünü olunca partiyi bizde yapıp, sabah kahvaltısının uygun olacağına karar verdik.

Gelelim süslemelere... Tezgahın üzerinde görebileceğiniz tüm yemeklerin üzerine minik gökkuşağı renginde kürdanlardan bayraklar yaptım. Çatal ve kaşıklar yine temanın logosunda stickerlerın peçetelere teker teker sarılıp bir sepetin içine konulması ile kendilerine yer buldular.  Evde domates şişelemek için biriktirdiğim soda şişelerini yıkadıktan sonra yine günün logosu ile bu sefer üzerine 'Selgün Ana Sütü' yazılarak etiketlendi. Hem komik hem eğlenceli bir sunum olduğunu düşünüyorum. En zor kısımlardan biri simitleri nereye koyacağımdı, sepete koydum olmadı, evirdim, çevirdim amuda kaldırdım olmadı, en sonunda evdeki et şişlerine yine gökkuşağı bayraklarından yapıştırıp şişe geçirir gibi simitleri dizdim ve bir vazoya yerleştirdim. Sonra da bu fikri pek sevdim :)

Köşe ışığının ve balonların altında görebileceğiniz ponponların yapımını Martha Stewart'ın internet sitesinden görmüştüm.http://www.marthastewart.com/265163/pom-poms-and-luminarias-how-to çok da hoş bir hava kattılar. Kırtasiyelerden gramofon kağıdından renk renk çeşit çeşit bulabilirsiniz. İncelerini seçerseniz daha dolgun bir görünüm elde ediyorsunuz. Kaç kırtasiye, kaç kağıt denedikten sonra bu fikre ulaştım!


Ardından gelen tüm misafirlere temaya uygun tülden sol üst köşede görebileceğiniz ister kola ister başa takılmak üzere aksesuarlardan yaptık ( k, çünkü annem bunların dikimi konusundan bana çok yardımcı oldu, tekrar ellerine sağlık tatlı annem ).
Birde tabii tekstil işinde olan güzel annemizin arkadaşları da bir aksesuar organize etmek isteyince yine günün logosunun kullanıldığı mama önlükleri basıldı, kocaman göbiş'in hemen ardında biraz gizlenmiş olsa da görebileceğinizi umuyorum.
Masa'nın zemininde de yine gökkuşağı renkleri kullandım ki bütünlük olsun, bir de sandalyenin deliklerine de bu tonlarda kurdelalar bağladım. Tabii masanın üzeri doluyken görüntü daha lezzetliydi :)

Çok yedik, çok eğlendik, çok güldük. Oynadığımız bir çok oyunu da başka bir gönderide sizlere ileteceğim.

Sevgiler, Nazey















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder